Rozita's tales

دلنوشته

Rozita's tales

دلنوشته

رسم دلتنگی

 

 بنام عشق

 

چرا رسم است چنین زیستن ؟


                                                که عاشق شوی،عاشق آنهایی که


                        "پروانه نیستن"


 اگر رسم است ز دوری ها ،جدامانیم ز دلتنگی 


                                               چرا باید بشناسیم همدیگر را در این دنیای 


          " بیرحمی"


اگر تو قسمت من نیستی                          چرا باید بیایی و بمانی در این قلب زخمی؟


اگر من نباید تورا خواهم                           چرا باید بیایی بر سر راهم ؟


اگر گویند نباید ما بخواهیم هم را ؟           پس چرا امد این عشق برای ما ؟


اگر گویند نباشید در کنار هم                   پس چرا باید بیاید ان فرد اشتباه در زندگانی ام؟


زدلتنگی بیفتد درقلب من                        تورا دچار گردد زعشق من


نباشد خوابی  در این شب ها                    تورا خواهم در این پژمردگی هایم...


در این رسم زندگی که در من رخنه کرده     یعنی عشق (یعنی جدایی ها)


چرا باید بیاییو نمانی؟                            اگر مفهوم عشق این است


چرا اید که باید رود از پیش قلبم               اخر دردم تیغ تیزیست در این قلبم 


گر نباید باشیم در کنار هم                       پس بگو اصلا،چرا باید در یک لحظه 


                                   "عشق اید در این قلبم "

              




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.